مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

۴ عضو یک باند سرقت مسلحانه که چندی پیش به سرقت از طلافروشی در بیرم لارستان اقدام کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگيري

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهریور سال ۹۸، ۴ سارق مسلح با حمله یک طلافروشی در بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان، با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه به سرقت حدود ۱۰ کیلوگرم طلا و جواهر اقدام کرده و از محل متواری شده بودند.

سردار رهام‌بخش حبیبی ادامه داد: با وجود آنکه سارقان هیچ رد و سرنخی از خود برجا نگذاشته بودند، موضوع به واسطه حساسیت، به شکل ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لارستان قرار گرفت،

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی سه عملیات ۴ سارق عضو این باند را در استان بوشهر و شهرستان‌های لامرد و فیروزآباد دستگیر کنند، گفت: براساس برآورد کارشناسان، ارزش طلا و جواهرات مسروقه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای دستگیری خریداران طلای مسروقه، افزود: برخورد با جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه از اولویت‌های این فرماندهی است.

حبیبی گفت: متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی بخش بیرم، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کد خبر 532321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha